Pět výhod úžasného balančního cvičení

Už jste vyzkoušeli balanční cvičení? Že ne? Pak je nejvyšší čas. Podle mnohých fitness trenérů neexistuje prospěšnější cvičení pro vaše tělo.

Cvičením na balančních podložkách a pomůckách posílíte především tzv. core svalstvo, tedy hluboké svaly. Ty, které "drží" tělo, jinak také stabilizační systém kloubů, páteře a pánve. 

A jdeme na slibované výhody.

1. Posílíte hluboké svaly

Opakujeme pro co nejlepší zapamatování předchozí odstavec. Balanční cviky jsou ideální pro posílení hlubokých svalů, které udržují stabilitu celého těla. Posílíte těžiště těla a můžete rozvíjet další svaly. 

2. Potřebujete cviky pro prevenci zranění? Tak hurá na balanční podložku

Opravdu! Cvičení na balančních podložkách působí jako prevence zranění páteře i vnitřních orgánů. 

3. Zlepšíte své koordinační schopnosti

Cvičením na bosu zlepšíte rovnováhu a orientaci v prostoru. Takže je balanční cvičení skvělé i pro týmové hry, zlepšíte svou orientaci na hřišti a v kombinacích se spoluhráči. Proto se balanční podložky používají i v tréninku např. florbalistů.

4. Cvičení je nenáročné na finance

Balanční podložky koupíte za pár stovek. Takže jsou i ideální cvičební pomůckou pro šetřílky. 

5. Působí pozitivně i při bolestech páteře a kloubů

Balanční cvičení na bosu, nebo na gymnastických míčích je skvělé i při bolestech páteře, nebo kloubů. Cvičením rovněž napravujete vadné držení těla, uvolňujete napětí organismu vyvolané stresem, nebo nadměrnou zátěží. 

Výhod tohoto typu cvičení bychom našli celou řadu. Rozhodně stojí za zkoušku, nebo ještě lépe, zařazení do pravidelného cvičení, nejlépe 3-4x týdně. 

Pro cvičení vám stačí balanční podložka za pár stokorun a fitness podložka, která je ještě levnější. Investice do vašeho zdraví se mnohonásobně vrátí.

Novinky

Balanční podložka na SM systém

SM systém je novinkou mezi cvičeními na posílení hlubokých svalů a držení těla. S oblibou jej využívají především ženy. Jak jim pomáhá balanční podložka?


Aerobní pomůcky pro váš zdravý život

K pevnější postavě i lepší fyzické kondici vám pomohou aerobní pomůcky na procvičení hlubších svalů.


Velký přehled - balanční cvičební pomůcky, které pomáhají

Balanční cviky pomáhají při rehabilitacích i při posilování hlubokých svalů a pro zpevnění páteře. Jejich účinky jsou ohromující. Jaké pomůcky ke cvičení poslouží?