Posilujte hluboké svaly na balančních pomůckách

Víte, které svaly jsou nejdůležitější pro pevné tělo? Jsou to hluboké, nebo také postulární svaly. Jak je procvičovat?

Postulární svaly jsou zodpovědné za správné držení těla. Tělo drží hlava, páteř, pánev a dolní končetiny. Přičinou jejich zkracování a rovněž bolestí zad a končetin je jednostranné zatěžování (sezení u počítače, v autě, u televize...). 

Hluboký stabilizační systém tedy drží celé tělo a je třeba jej procvičovat.

Hluboké svaly aktivujte i před posilováním

Před náročným cvičením, nebo posilováním, můžete využít balanční podložku.  Cvičením na ní  protáhnete právě hluboké svaly kolem páteře a břicha, které jsou důležité pro správné držení těla.

Oblíbené jsou kliky na podložce, nebo dřepy, které jsou díky nestabilitě podložky mnohem náročnější. 

Podívejte se na ukázku cviků na balanční pomůcce:

Balanční podložka - cviky

Více také zde - cviky na podložce.

Novinky

Balanční podložka na SM systém

SM systém je novinkou mezi cvičeními na posílení hlubokých svalů a držení těla. S oblibou jej využívají především ženy. Jak jim pomáhá balanční podložka?


Aerobní pomůcky pro váš zdravý život

K pevnější postavě i lepší fyzické kondici vám pomohou aerobní pomůcky na procvičení hlubších svalů.


Velký přehled - balanční cvičební pomůcky, které pomáhají

Balanční cviky pomáhají při rehabilitacích i při posilování hlubokých svalů a pro zpevnění páteře. Jejich účinky jsou ohromující. Jaké pomůcky ke cvičení poslouží?