Posilování hlubokých svalů na balanční podložce

Cvičením na balanční podložce posilujete rovněž tzv. hluboké svaly. Které to jsou a jak je procvičíte?

Hluboké, nebo-li stabilizační svaly jsou nesmírně důležité, ale při cvičení často opomíjené.

Hluboké svaly jsou, velmi jednoduše řečeno, ty skryté hluboko ve svalovém systému. Jedná se např. o bránici, svaly pánevního dna, krítké zádové svaly... zkrátka svaly, které obklopují a chrání naše vnitřní orgány.

Sedavý způsob zaměstnání a nedostatek pohybu však tyto svaly ochabuje. Zpočátku to nepoznáme, protože jejich funkčnost převezmou vnější svaly.

Časem se však tato disproporce může projevit bolestmi zad.

Aktivujte hluboké svaly před každým posilováním

Před každým posilovacím tréninkem je pak vhodné, ba přímo nezbytné tyto svaly aktivovat vhodnými cviky.

 A v tom vám pomůže balanční podložka. Cvičením na ní  protáhnete svaly kolem páteře a břicha, které jsou důležité pro správné držení těla.

  • kliky na podložce
  • dřepy na podložce - zdánlivě jednoduchý cvik nabývá na nestabilní balanční podložce jiné dimenze

Novinky

Balanční podložka na SM systém

SM systém je novinkou mezi cvičeními na posílení hlubokých svalů a držení těla. S oblibou jej využívají především ženy. Jak jim pomáhá balanční podložka?


Aerobní pomůcky pro váš zdravý život

K pevnější postavě i lepší fyzické kondici vám pomohou aerobní pomůcky na procvičení hlubších svalů.


Velký přehled - balanční cvičební pomůcky, které pomáhají

Balanční cviky pomáhají při rehabilitacích i při posilování hlubokých svalů a pro zpevnění páteře. Jejich účinky jsou ohromující. Jaké pomůcky ke cvičení poslouží?